TJEJER TJEJER TJEJER


Nasrin
 tack för att du alltid ställer upp för mig i alla väder... jag är så glad att jag träffat dig
och att vi har kommit så nära som vi gjort, du är en av mina närmaste vänner och jag
uppskattar allt som du gör och har gjort för mig!


Linea
 träffades på ica, och sen hare bara gått utför! haha nä skojja.. du får mig alltid att le,
och eftersom att vi har precis samma humor och skrattar åt samma saker, så gör du min
vardag till det bättre när du är i min närhet! jag är sjukt glad att jag har dig


Emma
 du är en person som man verkligen kan ringa och jag vet att du ställer upp
i alla lägen! jag uppskattar allting som du gjort för mig..och jag är glad att
du finns i mitt liv! människor som du är svåra att hitta!


Elin
dom bästa nyströmarna!  kommer alltid minnas dina damp-attacker på mig när jag
var gravid och gick sjukt sakta..och alla våra samtal som mestadels består av att vi
garvar varandra i öronen haha! blod är tjockare! jag älskar dig kusin!

Emma
började med att flytta in hos mig när vi knappt kände varandra, men vänskapen utvecklades snabbt
till ett starkt band och ju längre dagar du bodde hos mig ju närmare kom vi! jag är så glad att du
flyttade in och att vi fortfarande har kvar den vänskapen än idag några år senare! bäästa skåningen

Christel
trotts att vi var så olika när vi lärde känna varandra, så hittade vi varandra och nu har vi många
års vänskap på våra axlar! jag är glad att du fortfarande finns i mitt liv!

KÄRLEK TILL ER!!!!!
U MAKE MY LIFE BETTER THAN BESTTT...


Kommentarer
Postat av: Elin

purrrpurrrpurrrr...älskar dig med! även när du är tjockis

2010-12-14 @ 23:56:59
Postat av: linnet

haha awi du gav mig en ide att göra samma sak me min blogg men då hade de bara blivit ennu ett hyllningsinlägg till ENDAST dig ;P haha pusspuss

2010-12-15 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0