Fredagsmys med dom bästa

kvällen har jag och theo spenderat med att glasera pepparkakor!
(glasera,glasyra, hmm undrar vad man kallar det för) har haft en
riktig mysig kväll tillsammans! känns skönt att äntligen ha theo
hemma igen.. har verkligen verkligen saknat honom under tiden
han varit hos sin pappa, imorogn får vi se om vi far på julmarknaden
eller vad vi hittar på för någonting..kan ju vara roligt för theo att åka
släde, hörde att man kunde göra det där haha!



nu ska jag lägga mig och se film..sen pussa världens bästa son godnatt
innan jag själv gör kväll! skriver mer imorgon...goodnight


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha är köpespepparkakor ;)? lägenheten verkar vara väldigt fin! fint jobb med inredningen! kram

2010-12-08 @ 16:07:51
URL: http://alexdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0