Det är inte många gånger

man möter på människor som verkligen vill en ens bästa..människor som
genom att bara finnas där med sin närvaro gör en dålig dag till en så mycket
bättre!

min farmor är en sån person... jag har kunnat komma till min farmor, vilken tid
på dygnet som helst, och hon har alltid tagit emot mig med öppna armar! att ha
en sån person, en människa i sitt liv.. som man vet att man bara kan komma till,
när man som helst vill, och genom att bara känna att personen är nära, gör att jag känner
 mig lugn.. är kärlek för mig!

tack farmor för att du finns i mitt liv!
tack för att du vägleder mig genom livet!
tack för att du alltid får mig och känna mig trygg,
&...
och tack för att du är den person du är!



inga ord kan beskriva
hur mycket du betyder för mig, och hur mycket det
har betytt att jag och theo alltid har kunnat komma till dig

att du håller om mig när det blåser kallt
gör mig till en starkare & tryggare människa!
tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0