6 timmars shoppingdag

tänkte fara ner på stan snabbt idag med theo och käka mat och träffa
tjejerna..men den visit som skulle bli snabb, slutade med att vi kom
hem från stan efter 6 timmar! både jag och theo var helt slut efter allt
springande ätande och runtkikande på stan bland hur mycket folk som
helst! folk är ju helst hysteriska på mellandagsrean och jag såg flera som
rev ner en massa kläder i sitt klumpiga sätt o tränga sig fram till det dom
ville ha tag på!!!



kvällen har vi iallafall spenderat hemma..theos kära gudmor kom
förbi och vi lagade mat och drack kaffe och jag fixade klart nasrins
födelsedagspresent tills imorgon så nu är den klar också!!
hoppas att du blir glad nas..o en sak till, happy birthday to you!!!!

nu e jag trött..
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0