15:42

sitter just nu hemma hos nasrin...som ligger o har sin dagliga powernap!
igår började som sagt tapetseringen av min och theos lägenhet, så för
tillfället bor vi inte hemma! det stora sovrummet  och hallen skulle bli
 klart idag iaf.. så det känns riktigt skönt! mycket bättre än förra gången
dom skulle tapetsera i min gamla lägenhet, det tog flera flera veckor!

just nu pluggar jag inför slutprovet på fredag... o sen är det äntligen jullov! kommer
bli så fruktansvärt skönt...nytapetserad lägenhet, julmat, nära och kära,
min kära son, och ingen stress över huvud taget! nu ska jag fortsätta o
plugga..sen fara iväg och hämta theo på dagis!!



lägger upp lite bilder på tapetresultatet senare ikväll eller imorogn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0